Vývin a stimulácia detskej reči v predškolskom veku
Prehľad témy
-
VÝVIN A STIMULÁCIA DETSKEJ REČI
V PREDŠKOLSKOM VEKU
ELEKTRONICKÉ UČEBNÉ TEXTY
(c) autorka: doc. Mgr. Katarína Vužňáková, PhD.
recenzent: prof. PaedDr. Ľudmila Liptáková, CSc.
vydavateľ: Prešovská univerzita, Pedagogická fakulta
vydanie: 1., 2013
počet znakov: 369 922
ISBN 978-80-555-0982-2
Vitajte všetci,
ktorí ste otvorili tento kurz a chystáte sa pracovať s informáciami, ktoré sa tu nachádzajú!
V kurze Vývin detskej reči v predškolskom veku môžete získať informácie o detskej reči, o spôsobe jej rozvíjania a usmerňovania učiteľkou (učiteľom) v materskej škole. Zároveň si prostredníctvom úloh môžete overiť Vašu zručnosť aplikovať teoretické poznatky pri tvorbe projektov a vyskúšať ich realizáciu v praxi. Špecifikom tohto kurzu sú výsledky niekoľkoročného pozorovania vývinu detskej reči a námety na projekty, odskúšané v praxi autorkou kurzu.
Prajem príjemné študovanie! Katarína Vužňáková
Hodnotenie:
diagnostika/prieskum detskej reči: max. 20 b
projekt: max. 20b
spolu: max. 40 b
Klasifikácia podľa študijného poriadku:
A - 100,00 – 90,00 % (40b - 36b)
B - 89,99 – 80,00 % (35b - 32b)
C - 79,99 – 70,00 % (31b - 28b)
D - 69,99 – 60,00 % (27b - 24b)
E - 59,99 – 50,00 % (23b - 20b)
FX - 49,99 a menej % (19b a menej)Tí, ktorí odovzdali prácu bez prieskumu detskej reči, môžu 1. časť práce doložiť v januári!!!
Práce s komentárom sa bodovým hodnotením sú u pani sekretárky na Katedre komunikačnej a literárnej výchovy.
Práce si vyzdvihnite, ináč budú skartované!
Po úpravách je práce možné použiť na bakalárskych štátniciach.
-
DOKUMENTY A INFORMÁCIE K ABSOLVOVANIU PREDMETU
-
ROZVOJ JAZYKOVO-KOMUNIKAČNEJ KOMPETENCIE A ŠTÁTNY VZDELÁVACÍ PROGRAM
-
DIAGNOSTIKA DETSKEJ REČI
-
ROZVOJ ZVUKOVEJ STRÁNKY DETSKEJ REČI
-
ROZVOJ MORFOLOGICKEJ STRÁNKY DETSKEJ REČI
-
ROZVOJ LEXIKÁLNEJ STRÁNKY DETSKEJ REČI
-
ROZVOJ SLOVOTVORNEJ STRÁNKY DETSKEJ REČI
-
KOMPOZITÁ A REČ DIEŤAŤA - VZŤAH JAZYKA, REČI A MYSLENIA -
PRIESKUM DETSKEJ REČI
1. ČASŤ PRIEBEŽNÉHO HODNOTENIA !
-
KOMUNIKÁCIA A ROZVOJ GRAMOTNOSTI V MŠ
-
TVORBA NÁMETOV
JAZYKOVO-KOMUNIKAČNÉHO PÔSOBENIA V MŠ
2. ČASŤ PRIEBEŽNÉHO HODNOTENIA: TERMÍN ODOVZDANIA OBOCH ČASTÍ PRÁCE: do 15. 12. 2017