Špeciálne výchovné programy
Prehľad témy
-
Stručná osnova predmetu:
- Úvod do predmetu a definovanie základných pojmov.
- Štruktúra projektu a jej jednotlivé časti.
- Organizácia a praktické uplatnenie programov v praxi.
- Tvorba samotného programu.
- Individuálny reedukačný program.
- Evaluácia programov
- Etické princípy tvorby programov.
- Úvod do predmetu a definovanie základných pojmov.
-
KAPRÁLEK K., BĚLECKÝ Z. 2004. Jak napsat a používat individuální vydělávací program. Portál, Praha.
ZELINKOVÁ O. 2001. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Portál, Praha.
KOPÁNYIOVÁ A., MATULA Š. 2003. Príručka použitia Individuálneho reedukačného programu (IRP) v špeciálnych školských zariadeniach. VÚDPAP, Bratislava.
MERTIN V. 1995. Individuální vzdělávací program. Portál, Praha. -
Záverečné hodnotenie
Pre študentov študujúcich v kurzoch:
- aktívna účasť na prednáške
- priebežné hodnotenie: vytvorenie individuálneho reedukačného programu
Pre študentov študujúcich dištančnou formou:
- test
- priebežné hodnotenie: vytvorenie individuálneho reedukačného programu
-
-
-
-
-
-
-