Prehľad témy

  • Všeobecné

  • Tematika 1

    Stručná osnova predmetu:

    1. Úvod do predmetu a definovanie základných pojmov.
    2. Štruktúra projektu a jej jednotlivé časti.
    3. Organizácia a praktické uplatnenie programov v praxi.
    4. Tvorba samotného programu.
    5. Individuálny reedukačný program.
    6. Evaluácia programov
    7. Etické princípy tvorby programov.
  • Tematika 2

    KAPRÁLEK K., BĚLECKÝ Z. 2004. Jak napsat a používat individuální vydělávací program. Portál, Praha.

    ZELINKOVÁ O. 2001. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Portál, Praha.

    KOPÁNYIOVÁ A., MATULA Š. 2003. Príručka použitia Individuálneho reedukačného programu (IRP) v špeciálnych školských zariadeniach. VÚDPAP, Bratislava.

    MERTIN V. 1995. Individuální vzdělávací program. Portál, Praha.
  • Tematika 3

    Záverečné hodnotenie

    Pre študentov študujúcich v kurzoch:
    - aktívna účasť na prednáške
    - priebežné hodnotenie: vytvorenie individuálneho reedukačného programu

    Pre študentov študujúcich dištančnou formou:
    - test
    - priebežné hodnotenie: vytvorenie individuálneho reedukačného programu
  • Tematika 4

  • Tematika 5

  • Tematika 6

  • Tematika 7

  • Tematika 8

  • Tematika 9

  • Tematika 10